Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύσεις

Ο ρόλος των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Η αξιοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης Moodle σε προγράμματα επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών

Η παρούσα ερευνητική μελέτη επιδιώκει να διερευνήσει τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών σχετικά με τη χρήση του Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης Moodle στην επιμόρφωσή τους και την αποδοχή του ως εκπαιδευτικό εργαλείο μέσω μίας τροποποιημένης έκδοσης του Μοντέλου Αποδοχής Τεχνολογίας (Technology Acceptance Model-TAM) σε συνδυασμό με την Κλίμακα Χρηστικότητας Συστήματος (System Usability Scale-SUS) και το Μοντέλο Αξιολόγησης Συστήματος (Information Systems Success-ISS).

Περισσότερα

Μικτή επιμόρφωση Καθηγητών Πληροφορικής στον Προγραμματισμό Κινητών Συσκευών με το App Inventor

Στο άρθρο παρουσιάζεται η εμπειρία και αξιολόγηση σεμιναρίου μικτής επιμόρφωσης καθηγητών πληροφορικής το οποίο διοργανώθηκε με συνεργασία δύο σχολικών συμβούλων Πληροφορικής το σχ. έτος 2015-16.

Περισσότερα

Πληροφορική και Εκπαίδευση. Εκπαιδευτικό σενάριο στα Υποπρογράμματα

Σε αυτή την εργασία που εκπονήθηκε στο πλαίσιο της ενότητας Πληροφορική και Εκπαίδευση του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, παρουσιάζεται αναλυτικά ένα μέρος ενός εκπαιδευτικού σεναρίου που αφορά τα υποπρογράμματα και την έννοια της διαδικασίας καθώς και την διαδικαστική αφαίρεση.

Περισσότερα